Kippenvel 😵💫
Het nieuwe nummer van Dean (de broer van Ben) Saunders en Frank van Etten - Als ik er morgen niet meer ben...
Net 3 uurtjes online...
https://youtu.be/_BjrXOFLEhc?si=tqNi-5C5l070wsWP
Volgens een artikel wat ik las heeft ongeveer tien procent van de westerse vrouwen een onlyfans account. In dat artikel wordt het verkocht als goed, dat het te maken heeft met emancipatie. Gisteren…
Waardeer je onze video’s? Steun dan Café Weltschmerz, het podium voor het vrije woord: https://www.cafeweltschmerz.nl/doneren/ Welkom bij ‘Alternatief Forum’ deel 14. We gaan het hebben over Georgië & Oost Europa en over Syrië & het Midden Oosten . Politiek activist Willem Engel is net terug uit Georgie en hij is hier. Met het zicht op... View Article