In deze podcast raken we de kern van alles wat we het afgelopen jaar besproken hebben. En dat is niet vreemd, want het bedrijf Palantir is letterlijk het kloppende hart van het opkomende westerse sociale kredietsysteem.
Het afgelopen jaar hebben we vooral de macht van Palantir in Amerika besproken, maar de laatste weken komt er veel informatie naar boven over de implementatie van Palantir in Nederland. In 2019, nog voor de coronacrisis, zijn er door het kabinet-Rutte in het geheim al contracten getekend met dit zeer schimmige bedrijf.
Ik heb vorige week bij Ongehoord Nederland al de noodklok mogen luiden, maar in deze podcast doen David en ik nog even een deep dive. We bespreken onder andere waarom er alle baat bij is om zo min mogelijk aandacht op Palantir te vestigen en voor zoveel mogelijk afleiding te zorgen. Ik vermoed dat deze podcast enorm geshadowbanned zal worden, dus ik wil om jullie hulp vragen. Deel de podcast met iedereen die mogelijk in deze informatie geïnteresseerd is. Ons land wordt van binnenuit gekaapt door technokraten en onze toekomstige privacy en daarmee onze vrijheid staat op het spel.