Directory
Ontdek nieuwe mensen, nieuwe verbindingen te maken en nieuwe vrienden maken
-
DAAR GAAN WE WEER, WILLEM EN JEROEN.. WEEK 1 https://www.dfacto.nu/afleveringen/weekoverzicht-2025-010 Reacties 0 Deelde 122 GezienLog in om te liken, delen en reageren!
-
Goeiemorgen vanuit een wit AppingedamGoeiemorgen vanuit een wit Appingedam š0 Reacties 0 Deelde 140 Gezien
-
https://indignatie.nl/trump-beweert-dat-de-vs-nicolas-maduro-en-zijn-vrouw-hebben-gevangengenomen-na-een-aanval-op-venezuela/
INDIGNATIE.NLTrump beweert dat de VS Nicolás Maduro en zijn vrouw hebben gevangengenomen na een aanval op Venezuela.Enkele uren eerder had de regering van Nicolás Maduro een Amerikaanse militaire aanval op verschillende gebieden in Venezuela in de vroege ochtend van 30 Reacties 0 Deelde 166 Gezien -
Die/Diens of Hen/Hun
Ik vind het toch wat, die 'pronouns'. Wát een gedoe bij dat non-binaire volk.
Ik ben zelf transgender maar ga bij kennismaking echt niet zeggen 'Mijn pronouns' zijn 'She/her'.
En wáárom moet je bij kennismaking zeggen:'Ik ben blablabla en mijn pronouns zijn...'?
Wat een achterlijk gedoe. Hoe zijn ze er bij non-binaire mensen in godsnaam op gekomen om deze personen als genderaanduiding 'hen' of 'die/diens' te noemen?
De laatste kan ik énigszins inkomen, want 'die/diens' is 'genderloos' maar 'hen' staat voor een meervoud en één persoon kan dan m.i. géén 'hen' genoemd worden, omdat dat namelijk staat voor meerdere personen (tenzij je een meervoudig persoonlijkheids syndroom hebt ).
Het maakt mij echt geen reet uit hoe men mij noemt, zij/haar of 'kerel' , prima, ga gerust je gang , het boeit mij niet, maar over dat non-binaire heb ik toch wel een mening. Hóe kan iemand in godsnaam besluiten 'genderloos' te zijn?
https://vm.tiktok.com/ZGdmhkgQm/Die/Diens of Hen/Hun š Ik vind het toch wat, die 'pronouns'. Wát een gedoe bij dat non-binaire volk. Ik ben zelf transgender maar ga bij kennismaking echt niet zeggen 'Mijn pronouns' zijn 'She/her'. En wáárom moet je bij kennismaking zeggen:'Ik ben blablabla en mijn pronouns zijn...'? Wat een achterlijk gedoe. Hoe zijn ze er bij non-binaire mensen in godsnaam op gekomen om deze personen als genderaanduiding 'hen' of 'die/diens' te noemen? De laatste kan ik énigszins inkomen, want 'die/diens' is 'genderloos' maar 'hen' staat voor een meervoud en één persoon kan dan m.i. géén 'hen' genoemd worden, omdat dat namelijk staat voor meerdere personen (tenzij je een meervoudig persoonlijkheids syndroom hebt š). Het maakt mij echt geen reet uit hoe men mij noemt, zij/haar of 'kerel' , prima, ga gerust je gang , het boeit mij niet, maar over dat non-binaire heb ik toch wel een mening. Hóe kan iemand in godsnaam besluiten 'genderloos' te zijn? https://vm.tiktok.com/ZGdmhkgQm/@memesnl440 GEBRUIK DE LIKE KNOP ALS DISLIKE KNOP⦠#fyp #viral #voorjou #trend
⬠origineel geluid - memesnl0 Reacties 0 Deelde 439 Gezien -
Hmmmm, deze ga ik gauw weer eens maken: Big Mac taco's. Zó gruwelijk lekker en heel erg makkelijk te maken in een handomdraai
https://www.tiktok.com/@njoy_healthyfood/video/7590716965761666337?_r=1&u_code=e3ji402aac6m03&preview_pb=0&sharer_language=nl&_d=e3ji39ba9mh7k5&share_item_id=7590716965761666337&source=h5_m×tamp=1767444724&user_id=7141109215977276421&sec_user_id=MS4wLjABAAAAthy7D0jcOVWfJoqhuRe1n3IRq1zycWKqHEPgKNI5eZCGuB1ggFhM9fLGBuUZmAqI&item_author_type=2&social_share_type=0&utm_source=copy&utm_campaign=client_share&utm_medium=android&share_iid=7587876365894977312&share_link_id=aa2f8cf0-3742-4883-859e-ea4dd73bf68a&share_app_id=1233&ugbiz_name=MAIN&ug_btm=b2001&link_reflow_popup_iteration_sharer=%7B%22click_empty_to_play%22%3A1%2C%22dynamic_cover%22%3A1%2C%22follow_to_play_duration%22%3A-1.0%2C%22profile_clickable%22%3A1%7D&enable_checksum=1Hmmmm, deze ga ik gauw weer eens maken: Big Mac taco's. Zó gruwelijk lekker en heel erg makkelijk te maken in een handomdraai š https://www.tiktok.com/@njoy_healthyfood/video/7590716965761666337?_r=1&u_code=e3ji402aac6m03&preview_pb=0&sharer_language=nl&_d=e3ji39ba9mh7k5&share_item_id=7590716965761666337&source=h5_m×tamp=1767444724&user_id=7141109215977276421&sec_user_id=MS4wLjABAAAAthy7D0jcOVWfJoqhuRe1n3IRq1zycWKqHEPgKNI5eZCGuB1ggFhM9fLGBuUZmAqI&item_author_type=2&social_share_type=0&utm_source=copy&utm_campaign=client_share&utm_medium=android&share_iid=7587876365894977312&share_link_id=aa2f8cf0-3742-4883-859e-ea4dd73bf68a&share_app_id=1233&ugbiz_name=MAIN&ug_btm=b2001&link_reflow_popup_iteration_sharer=%7B%22click_empty_to_play%22%3A1%2C%22dynamic_cover%22%3A1%2C%22follow_to_play_duration%22%3A-1.0%2C%22profile_clickable%22%3A1%7D&enable_checksum=1@njoy_healthyfood šš¢š£š šÆšØšØš« ššš³š š¬š®š©šš« š¦šš¤š¤šš„š¢š£š¤š š„šš šš« š¢š§ ššš„šØš«š¢ššš§ šš¢š š¦šš š°š«šš©š¬! šāØ šš°š¦š„šŖšÆšØš“šøš¢š¢š³š„š¦ 290 š¬š¤š¢š š¦šÆ 18 šØš³š¢š® š¦šŖšøšŖšµ š±š¦š³ š“šµš¶š¬ Zin om dit jaar eindelijk te gaan knallen en je afvaldoel te gaan halen? 𤩠Nee! Dat hoeft niet met alleen maar saaie receptjes! š¤¤š¤¤ Ik heb deze al een aantal keer voorbij zien komen en dacht die moet ik proberen! En ik zou zeggen: aanrader! ā¤ļø ššš ššš šš ššššš (2 ššššš): - 2 mini tortilla wraps - Circa 100 gram mager rundergehakt - 2 plakjes burgerkaas - Olie bakspray 2 kcal - Rauwkost naar wens zoals sla, komkommer, tomaat - Voor het sausje: 1.5 el friteslijn, 1 tl ketchup, klein beetje mosterd, 1 augurk, kwart uitje, scheutje augurksap - Peper, zout en paprikapoeder naar smaak š±šššššššššš ššš£š: 1. Verdeel het gehakt over de wraps. 2. Breng op smaak met wat peper, zout en paprikapoeder. 3. Verhit de bakspray in een pan. 4. Bak de wraps tot het gehakt gaar is. 5. Draai de wraps om en verdeel de burgerkaas erover. 6. Maak het sausje door de ui en augurk te snijden en alles met elkaar te mengen. 7. Top de wraps af met de rauwkost en je saus. Enn eetsmakelijk! š„° Ga jij ze proberen?ā¬ļø #afvallen #eiwitrijk #highprotein #lowkcal #bigmac
⬠Dance You Outta My Head - Cat Janice0 Reacties 0 Deelde 966 Gezien -
https://indignatie.nl/venezuela-de-venezolaanse-regering-veroordeelt-de-militaire-agressie-van-de-vs-en-roept-de-noodtoestand-uit/
INDIGNATIE.NLVenezuela – De Venezolaanse regering veroordeelt de “militaire agressie” van de VS en roept de noodtoestand uit.De eerste reactie was een persbericht van het ministerie van Buitenlandse Zaken waarin werd gesteld dat het doel van de aanval "niets anders is dan het in0 Reacties 0 Deelde 308 Gezien -
https://indignatie.nl/rusland-veroordeelt-de-amerikaanse-agressie-tegen-venezuela-met-argumenten-die-het-onhoudbaar-noemt/
INDIGNATIE.NLRusland veroordeelt de Amerikaanse agressie tegen Venezuela met argumenten die het onhoudbaar noemt.De Russische regering heeft de bombardementen vanochtend op Venezuela krachtig veroordeeld en omschreven als een daad van "gewapende agressie" gebaseerd op0 Reacties 0 Deelde 194 Gezien -
https://indignatie.nl/een-criminele-aanval-de-internationale-gemeenschap-reageert-op-de-amerikaanse-agressie-tegen-venezuela/
INDIGNATIE.NL“Een criminele aanval”: de internationale gemeenschap reageert op de Amerikaanse agressie tegen Venezuela.Venezuela . De belangrijkste punten:0 Reacties 0 Deelde 122 Gezien -
https://indignatie.nl/dit-is-staatsterrorisme-wereldwijde-verontwaardiging-over-trumps-illegale-aanval-op-venezuela/
INDIGNATIE.NL‘Dit is staatsterrorisme’: wereldwijde verontwaardiging over Trumps illegale aanval op Venezuela"Dit gaat verder dan gebroken beloftes over vredesonderhandelingen," zei een expert. "Trump lanceert een illegale aanval op Venezuela."0 Reacties 0 Deelde 236 Gezien -
https://indignatie.nl/dit-is-het-moment-waarop-donald-trump-de-anarchie-ontketende/
INDIGNATIE.NLDit is het moment waarop Donald Trump de anarchie ontketende.Enkele uren later kondigde Donald Trump aan dat de Venezolaanse president Nicolás Maduro en zijn vrouw waren "gevangengenomen" en hun land waren uitgevlogen.0 Reacties 0 Deelde 144 Gezien