0 Reacties
0 Deelde
650 Gezien
Directory
Ontdek nieuwe mensen, nieuwe verbindingen te maken en nieuwe vrienden maken
-
Log in om te liken, delen en reageren!
-
Wat een verrassing dat niemand deze waarheidsvinding wilt uitzenden. MAAR… al is de leugen nog zo snel..de waarheid achterhaalt hem wel 💪🏻Wat een verrassing 🤨 dat niemand deze waarheidsvinding wilt uitzenden. MAAR… al is de leugen nog zo snel..de waarheid achterhaalt hem wel 💪🏻De Stilte Schreeuwt: de documentaire die niemand wil uitzenden | Aan de Waterkant - LightHouseTVIn dit gesprek vertelt documentairemaker Frank de Rooij over zijn nieuwe film 'De Stilte Schreeuwt', de documentaire die LightHouseTV groots in premiere laat gaan op donderdag 9 april in Pathé Tuschinski! Een belangrijke film over de aanhoudende oversterfte, mogelijke vaccinschade en de vragen die volgens hem nog altijd niet serieus onderzocht worden. Maar het gesprek gaat ook over iets anders: waarom zoveel instanties, omroepen en betrokkenen afstand hielden van deze documentaire of er niet aan durfden mee te werken. Beluister nu het gesprek over de film die juist daarom wél gezien móét worden.1 Reacties 1 Deelde 257 Gezien
-
-
Wat een verrassing dat niemand deze waarheidsvinding wilt uitzenden. MAAR… al is de leugen nog zo snel..de waarheid achterhaalt hem wel 💪🏻De Stilte Schreeuwt: de documentaire die niemand wil uitzenden | Aan de Waterkant - LightHouseTVIn dit gesprek vertelt documentairemaker Frank de Rooij over zijn nieuwe film 'De Stilte Schreeuwt', de documentaire die LightHouseTV groots in premiere laat gaan op donderdag 9 april in Pathé Tuschinski! Een belangrijke film over de aanhoudende oversterfte, mogelijke vaccinschade en de vragen die volgens hem nog altijd niet serieus onderzocht worden. Maar het gesprek gaat ook over iets anders: waarom zoveel instanties, omroepen en betrokkenen afstand hielden van deze documentaire of er niet aan durfden mee te werken. Beluister nu het gesprek over de film die juist daarom wél gezien móét worden.0 Reacties 0 Deelde 129 Gezien1
-
machtig mooi setje...
Sony ES serie
(niet van mij....helaas)machtig mooi setje... Sony ES serie (niet van mij....helaas)0 Reacties 0 Deelde 142 Gezien3
-
Om over na te denken...toch
Ik werk voor de #belastingen.
Van mijn salaris betaal ik #loonbelasting.
Bij het boodschappen doen betaal ik #BTW.
Op mijn alcohol en frisdrank betaal ik #accijns.
Gezellig onder het genot van een hapje en een drankje met een lichtje en de verwarming aan betaal ik #energiebelasting.
Van al dat eten en drinken moet ik naar het toilet maar betaal dan wel #waterbelasting, #rioolbelasting en #verontreinigingsheffing.
Uiteindelijk ruim ik de tafel af en gooi het overige in de afvalbak. #afvalstoffenheffing.
Als je een hondje hebt en die moet nog even op wandelen. #hondenbelasting.
De volgende dag rij ik met mijn auto naar het werk.
Voor deze auto heb ik #BIV en #BTW betaald.
Om te kunnen rijden betaal ik #wegenbelasting en over de verzekering #assurantiebelasting.
Ik hou van een gokje maar betaal dan wel #kansspelbelasting.
Ik hou van een terrasje maar betaal dan wel #precariobelasting.
Ga ik met mijn kinderen naar een pretpark dan betaal ik #toeristenbelasting en voor het parkeren #parkeerbelasting.
Als ik aan het einde van de maand iets overhou betaal ik #vermogenrendamentsheffing.
Het van te voren weggeven aan mijn kinderen betekent het betalen van #schenkbelasting.
Als ik dood ga van ellende betaalt mijn partner #erfbelasting.
Dus ja, ik werk voor de #belastingen
Nederland / België zijn de meest betalende belasting landen …
Ik heb dit gekopieerd!
Ben jij hiermee eens, kopieer de tekst en deelOm over na te denken...toch🤔 Ik werk voor de #belastingen. Van mijn salaris betaal ik #loonbelasting. Bij het boodschappen doen betaal ik #BTW. Op mijn alcohol en frisdrank betaal ik #accijns. Gezellig onder het genot van een hapje en een drankje met een lichtje en de verwarming aan betaal ik #energiebelasting. Van al dat eten en drinken moet ik naar het toilet maar betaal dan wel #waterbelasting, #rioolbelasting en #verontreinigingsheffing. Uiteindelijk ruim ik de tafel af en gooi het overige in de afvalbak. #afvalstoffenheffing. Als je een hondje hebt en die moet nog even op wandelen. #hondenbelasting. De volgende dag rij ik met mijn auto naar het werk. Voor deze auto heb ik #BIV en #BTW betaald. Om te kunnen rijden betaal ik #wegenbelasting en over de verzekering #assurantiebelasting. Ik hou van een gokje maar betaal dan wel #kansspelbelasting. Ik hou van een terrasje maar betaal dan wel #precariobelasting. Ga ik met mijn kinderen naar een pretpark dan betaal ik #toeristenbelasting en voor het parkeren #parkeerbelasting. Als ik aan het einde van de maand iets overhou betaal ik #vermogenrendamentsheffing. Het van te voren weggeven aan mijn kinderen betekent het betalen van #schenkbelasting. Als ik dood ga van ellende betaalt mijn partner #erfbelasting. Dus ja, ik werk voor de #belastingen 😡 Nederland / België zijn de meest betalende belasting landen … Ik heb dit gekopieerd! Ben jij hiermee eens, kopieer de tekst en deel1 Reacties 0 Deelde 2K Gezien -
-
https://www.youtube.com/watch?v=7x-YGRowYkM
"Is Nederland nog wel een democratie?", Gideon van Meijeren (FVD) in referendumdebat
#ForumvoorDemocratie
Gideon van Meijeren spreekt van een schijndemocratie en betwijfelt of Nederland wel een democratie genoemd kan worden.
0 Reacties 0 Deelde 131 Gezien1
-
Helaas hebben vrijwel alle synthetische medicijnen naast de gewenste effecten ook (ernstige) bijwerkingen en kunnen synthetische medicijnen ook gezondheidsschade veroorzaken.
Veel gezondheidsklachten kunnen ook voorkomen worden door te breken met ongezonde voedingsgewoontes én door ongezonde voeding te vervangen door natuurlijke voeding dat zo min mogelijk bewerkt is.
𝐇𝐢𝐩𝐩𝐨𝐜𝐫𝐚𝐭𝐞𝐬: '𝐋𝐞𝐭 𝐟𝐨𝐨𝐝 𝐛𝐞 𝐭𝐡𝐲 𝐦𝐞𝐝𝐢𝐜𝐢𝐧𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐞𝐝𝐢𝐜𝐢𝐧𝐞 𝐛𝐞 𝐭𝐡𝐲 𝐟𝐨𝐨𝐝.'0 Reacties 0 Deelde 121 Gezien
2
-
Weer lekker countrymuziek aan het luisteren.Weer lekker countrymuziek aan het luisteren.0 Reacties 0 Deelde 323 Gezien1