https://www.dagelijksestandaard.nl/europese-unie/de-keiharde-waarheid-over-het-hulpeloze-europa-we-hebben-de-vs-helemaal-niet-nodig
Alleen hebben hun hier vrijwel alles in bezit ...
Deze week heeft het ministerie van Justitie onder Donald Trump een nieuwe en verontrustende manier gevonden om de macht exclusief in Trumps handen te consolideren.
https://www.dagelijksestandaard.nl/buitenland/wanstaltig-navo-baas-mark-rutte-wil-nederlandse-militairen-opofferen-voor-amerikaanse-puinhoop-in-iran
Heeft hij hier nog wat te regelen dan ...
NAVO-topman Mark Rutte eist dat Nederland schepen en radars levert om de Straat van Hormuz te openen. Waanzin, want de VS en Israël veroorzaakten deze crisis zelf!