Goeiemorgen
Iedereen dit plakkerige nachtje overleefd?
Er staan ons nog 3 van die plakkerige dagen te wachten. Volgende week koelt het af tot 21 graden, héérlijk. Dit zijn míjn temperaturen
Ik heb gewoon transpiratie uitslag op mijn armen, ik lijk wel een melaatse
Iedereen dit plakkerige nachtje overleefd?
Er staan ons nog 3 van die plakkerige dagen te wachten. Volgende week koelt het af tot 21 graden, héérlijk. Dit zijn míjn temperaturen
Ik heb gewoon transpiratie uitslag op mijn armen, ik lijk wel een melaatse
Goeiemorgen 🥱
Iedereen dit plakkerige nachtje overleefd? 😅
Er staan ons nog 3 van die plakkerige dagen te wachten. Volgende week koelt het af tot 21 graden, héérlijk. Dit zijn míjn temperaturen ☺️
Ik heb gewoon transpiratie uitslag op mijn armen, ik lijk wel een melaatse 🤣🤣🤣
0 Kommentare
0 Geteilt
27 Ansichten