https://nietdoorsnee.home.blog/2026/06/26/mag-ik-even-huilen/
https://nietdoorsnee.home.blog/2026/06/26/mag-ik-even-huilen/
NIETDOORSNEE.HOME.BLOG
Mag ik even huilen ?
Dat mag niet , dat moet . Ik dan . Ik moet even huilen . Waarom dan, Frank? Nederland heeft gewonnen met drie tegen één , tegen Tunesië . Met soccer ! Het lijkt op sucker en dat is het ook. Ik moes…
Like
1
0 Reacties 0 Deelde 36 Gezien
FriendHyve https://friendhyve.com