Geboren in de jaren 70
Opgegroeid in de jaren 80
Housen in clubs en outdoor feesten in de jaren 90 & ik heb het gehaald tot 2026!
Ik heb geleefd in 5 verschillende decennium, 2 eeuwen en ik ben nu in mijn glorieuze fitfties.
Woehoeeee!
Opgegroeid in de jaren 80
Housen in clubs en outdoor feesten in de jaren 90 & ik heb het gehaald tot 2026!
Ik heb geleefd in 5 verschillende decennium, 2 eeuwen en ik ben nu in mijn glorieuze fitfties.
Woehoeeee!
Geboren in de jaren 70
Opgegroeid in de jaren 80
Housen in clubs en outdoor feesten in de jaren 90 & ik heb het gehaald tot 2026!
Ik heb geleefd in 5 verschillende decennium, 2 eeuwen en ik ben nu in mijn glorieuze fitfties.
Woehoeeee! 🥳
0 Reacties
0 Deelde
10 Gezien