Goedemorgen op deze warme zaterdag. Het rommelt al in de lucht dus hopelijk krijgen we zo een verfrissende bui. Vanavond gaan we naar het afscheidsoptreden van Harrie Jekkers. Als het tenminste niet wordt afgelast ivm het weer. In ieder geval wens ik jullie een fijne zaterdag
https://www.youtube.com/watch?v=Yy6miD6Mag0
https://www.youtube.com/watch?v=Yy6miD6Mag0
Goedemorgen op deze warme zaterdag. Het rommelt al in de lucht dus hopelijk krijgen we zo een verfrissende bui. Vanavond gaan we naar het afscheidsoptreden van Harrie Jekkers. Als het tenminste niet wordt afgelast ivm het weer. In ieder geval wens ik jullie een fijne zaterdag
https://www.youtube.com/watch?v=Yy6miD6Mag0
3 Reacties
0 Deelde
12 Gezien