• Nou moet je ophouden hoor

    Aanstaande vrijdag wordt een temperatuur van ACHTENDERTIG graden voorspeld

    Dit zijn géén christelijke temperaturen meer

    Ik ga een klacht indienen bij de weergoden

    Godallemachtig
    Nou moet je ophouden hoor 🤬 Aanstaande vrijdag wordt een temperatuur van ACHTENDERTIG graden voorspeld 😱 Dit zijn géén christelijke temperaturen meer 😭 Ik ga een klacht indienen bij de weergoden 🤬 Godallemachtig 😱
    2 Comments 0 Shares 143 Views
  • Oh God, ik hou mijn hart vast. Maandag wordt het 34 graden
    Oh God, ik hou mijn hart vast. Maandag wordt het 34 graden 🥵
    0 Comments 0 Shares 143 Views
  • Het Holocaust narratief, zoals we dat tegenwoordig kennen, is een in de zestiger jaren verzonnen, met haat gevuld relaas. Het gehele Duitse volk is erdoor getekend als een onmenselijk gedrocht.

    Waarom moet dat narratief wettig beschermd worden tegen zogenaamde revisionnisten en mag er geen onderzoek gedaan worden waaruit zou blijken, dat de historische feiten behoorlijk zijn verdraaid?

    En waarom wordt juist in dit geval van feitelijk lasterlijke kwaadsprekerij, de term haatspraak (hate-speech) als vloek uitgesproken over andersdenkenden, die meteen ook worden gebrandmerkt als "Antisemiet", term verheven tot zowat de ergste beschuldiging die iemand kan treffen.

    Wat er tegenwoordig in het Midden-Oosten kritiekloos door de vingers wordt gezien, de misdaden tegen de Palestijnen, tegen de inwoners van Irak, Syrië, Libanon, Libië en nu ook Iran, daar kan men niet tegen ageren. Want, vooral wegens het officiële Holocaust narratief, staat één volk boven de wet. De rest is vogelvrij verklaard en kan geen aanspraak meer maken op een eerlijke justitie. Als een rechter een terdege onderbouwd kritisch onderzoek verwerpt met het argument: "De waarheid is geen verdediging", dan is dame Justitia haar blinddoek kwijt en is haar weegschaal defect.

    De intelligente andersdenkende mens is machteloos. Maar, als hij goed heeft nagedacht, heeft hij er ook vertrouwen in, dat de Éne God van dat éne volk (om in hun logica te blijven), wel weet wat hij doet (of gedoogd) en dat alles is zoals het is omdat het moet worden zoals het zal worden.

    De in voorheen ongekende welstand levende westerling is verleerd zijn zegeningen te tellen en, als hij er al oog voor heeft, ziet passief toe hoe over de hele wereld armoede, onrechtvaardigheid en uitbuiting hoogtij vieren. Hij/zij wordt pas half wakker als het eigen gezapig bestaan wordt bedreigd en vervalt dan bij voorkeur in de rol van het hypocriete slachtoffer.

    Wordt toch eens wakker mensen. De wereld staat in brand en dat is niet de schuld van wappies, FVD leden en complotdenkers, integendeel! Flikker de TV en alle mainstream media de deur uit en ga op zoek naar betrouwbare informatie.
    Het Holocaust narratief, zoals we dat tegenwoordig kennen, is een in de zestiger jaren verzonnen, met haat gevuld relaas. Het gehele Duitse volk is erdoor getekend als een onmenselijk gedrocht. Waarom moet dat narratief wettig beschermd worden tegen zogenaamde revisionnisten en mag er geen onderzoek gedaan worden waaruit zou blijken, dat de historische feiten behoorlijk zijn verdraaid? En waarom wordt juist in dit geval van feitelijk lasterlijke kwaadsprekerij, de term haatspraak (hate-speech) als vloek uitgesproken over andersdenkenden, die meteen ook worden gebrandmerkt als "Antisemiet", term verheven tot zowat de ergste beschuldiging die iemand kan treffen. Wat er tegenwoordig in het Midden-Oosten kritiekloos door de vingers wordt gezien, de misdaden tegen de Palestijnen, tegen de inwoners van Irak, Syrië, Libanon, Libië en nu ook Iran, daar kan men niet tegen ageren. Want, vooral wegens het officiële Holocaust narratief, staat één volk boven de wet. De rest is vogelvrij verklaard en kan geen aanspraak meer maken op een eerlijke justitie. Als een rechter een terdege onderbouwd kritisch onderzoek verwerpt met het argument: "De waarheid is geen verdediging", dan is dame Justitia haar blinddoek kwijt en is haar weegschaal defect. De intelligente andersdenkende mens is machteloos. Maar, als hij goed heeft nagedacht, heeft hij er ook vertrouwen in, dat de Éne God van dat éne volk (om in hun logica te blijven), wel weet wat hij doet (of gedoogd) en dat alles is zoals het is omdat het moet worden zoals het zal worden. De in voorheen ongekende welstand levende westerling is verleerd zijn zegeningen te tellen en, als hij er al oog voor heeft, ziet passief toe hoe over de hele wereld armoede, onrechtvaardigheid en uitbuiting hoogtij vieren. Hij/zij wordt pas half wakker als het eigen gezapig bestaan wordt bedreigd en vervalt dan bij voorkeur in de rol van het hypocriete slachtoffer. Wordt toch eens wakker mensen. De wereld staat in brand en dat is niet de schuld van wappies, FVD leden en complotdenkers, integendeel! Flikker de TV en alle mainstream media de deur uit en ga op zoek naar betrouwbare informatie.
    Like
    Great
    2
    0 Comments 0 Shares 644 Views
  • De meeste mensen zeggen Jezus Christus.
    De correcte benoeming is Christus Jezus.
    Dit is geen kwestie van stijl. Het is een theologische uitspraak over de volgorde.
    Jezus is het fysieke lichaam.
    Het voertuig.
    Christus is de gezalfde staat. De toestand die ontstaat wanneer de heilige olie opstijgt en de pijnappelklier activeert.
    Christus op de eerste plaats zetten betekent dat bewustzijn voorafgaat aan vorm.
    De zalving is het principe. Het lichaam is het instrument.
    De oorspronkelijke leer ging nooit over het aanbidden van de man. Het ging over het begrijpen van het proces dat de man beschreef. De volgorde is de hele leer. Twee woorden. Voor iedereen zichtbaar bewaard.
    Slecht weinigen zien het verschil.
    Doch het verschil is groter dan menigeen beseft.
    Christus is geen naam, het is een staat van bewustzijn ,die enkel bereikt wordt door het volgen van een pad dat deze staat van bewustzijn kan laten manifesteren in een stoffelijke mens.
    "Het koninkrijk Gods is in je", betekend dat ieder het al heeft, je moet het enkel vinden in jezelf.
    Wees het licht in tijden van duisternis
    De meeste mensen zeggen Jezus Christus. De correcte benoeming is Christus Jezus. Dit is geen kwestie van stijl. Het is een theologische uitspraak over de volgorde. Jezus is het fysieke lichaam. Het voertuig. Christus is de gezalfde staat. De toestand die ontstaat wanneer de heilige olie opstijgt en de pijnappelklier activeert. Christus op de eerste plaats zetten betekent dat bewustzijn voorafgaat aan vorm. De zalving is het principe. Het lichaam is het instrument. De oorspronkelijke leer ging nooit over het aanbidden van de man. Het ging over het begrijpen van het proces dat de man beschreef. De volgorde is de hele leer. Twee woorden. Voor iedereen zichtbaar bewaard. Slecht weinigen zien het verschil. Doch het verschil is groter dan menigeen beseft. Christus is geen naam, het is een staat van bewustzijn ,die enkel bereikt wordt door het volgen van een pad dat deze staat van bewustzijn kan laten manifesteren in een stoffelijke mens. "Het koninkrijk Gods is in je", betekend dat ieder het al heeft, je moet het enkel vinden in jezelf. Wees het licht in tijden van duisternis
    Great
    1
    0 Comments 0 Shares 448 Views
  • Sommige mensen 'haten' Madonna, omdat ze 'oud' wordt, maar in tegenstelling tot normale 'oudjes' van haar leeftijd laat Madonna zien dat zij, ondanks haar leeftijd van 67 jaar, er nog ge-wéldig uitziet én nog steeds megahits maakt.

    Haar nieuwe album 'Confessions II' is hiervan het levende bewijs. En ik héb zo het vermoeden dat zij nog steeds wereldhits zal scoren wanneer zij eenmaal 150 is

    Madonna, the Goddess

    https://youtu.be/yJtckcMHM2g?is=KWydAySU9TUXtnc0

    #madonna #confessions
    Sommige mensen 'haten' Madonna, omdat ze 'oud' wordt, maar in tegenstelling tot normale 'oudjes' van haar leeftijd laat Madonna zien dat zij, ondanks haar leeftijd van 67 jaar, er nog ge-wéldig uitziet én nog steeds megahits maakt. Haar nieuwe album 'Confessions II' is hiervan het levende bewijs. En ik héb zo het vermoeden dat zij nog steeds wereldhits zal scoren wanneer zij eenmaal 150 is 😏 Madonna, the Goddess 🥰 https://youtu.be/yJtckcMHM2g?is=KWydAySU9TUXtnc0 #madonna #confessions
    Great
    1
    0 Comments 0 Shares 410 Views
  • Enkele vragen die ik stelde aan mijn pendel:

    'Is de God uit de Bijbel echt?'

    Antwoord: NEE!

    'Zijn God en Satan door mensen bedachte concepten?'

    Antwoord: NEE!

    'Is de God uit de bijbel in werkelijkheid de Anunnaki?'

    Antwoord: Ja!

    'Zijn God en Satan bedacht door de Anunnaki?'

    Antwoord: Ja!

    'Zijn religies verzonnen om contrôle te houden over de mensheid én om verdeeldheid te veroorzaken?'

    Antwoord: Ja!

    'Bestaan er een hemel en een hel?'

    Antwoord: NEE!

    Hemel en Hel zijn door de Anunnaki gecreëerde concepten. Nadat wij in een laboratorium gecreëerd werden en de eerste mensen op Aarde werden neergezet, hadden wij aansturing nodig over hoe wij als mens een zo goed mogelijk en vruchtbaar leven kunnen leiden.

    Hiervoor werden Hemel en Hel bedacht. De Hemel als beloning, voor wanneer je een goed en vruchtbaar leven leidt.

    De Hel als straf voor wanneer je je niet aan de regels houdt.

    'Is Satan de wérkelijke God van deze Aarde en is Hij met opzet gedemoniseerd?'

    Antwoord: Ja!

    'Zijn Lucifer en Satan dezelfde entiteit?'

    Antwoord: NEE!

    #PENDELEN #PENDELVRAGEN
    Enkele vragen die ik stelde aan mijn pendel: ❓ 'Is de God uit de Bijbel echt?' Antwoord: NEE! ❓ 'Zijn God en Satan door mensen bedachte concepten?' Antwoord: NEE! ❓ 'Is de God uit de bijbel in werkelijkheid de Anunnaki?' Antwoord: Ja! ❓ 'Zijn God en Satan bedacht door de Anunnaki?' Antwoord: Ja! ❓ 'Zijn religies verzonnen om contrôle te houden over de mensheid én om verdeeldheid te veroorzaken?' Antwoord: Ja! ❓ 'Bestaan er een hemel en een hel?' Antwoord: NEE! Hemel en Hel zijn door de Anunnaki gecreëerde concepten. Nadat wij in een laboratorium gecreëerd werden en de eerste mensen op Aarde werden neergezet, hadden wij aansturing nodig over hoe wij als mens een zo goed mogelijk en vruchtbaar leven kunnen leiden. Hiervoor werden Hemel en Hel bedacht. De Hemel als beloning, voor wanneer je een goed en vruchtbaar leven leidt. De Hel als straf voor wanneer je je niet aan de regels houdt. ❓ 'Is Satan de wérkelijke God van deze Aarde en is Hij met opzet gedemoniseerd?' Antwoord: Ja! ❓ 'Zijn Lucifer en Satan dezelfde entiteit?' Antwoord: NEE! #PENDELEN #PENDELVRAGEN
    0 Comments 0 Shares 547 Views
  • Zeg het maar....
    HOE kun je HIER in GODESNAAM tegen stemmen?? HOE DAN??
    Zeg het maar.... HOE kun je HIER in GODESNAAM tegen stemmen?? HOE DAN??
    1 Comments 0 Shares 113 Views
  • Het moment dat de Anunnaki landden in Sumerië... En ze ons lieten denken dat zij goden waren!

    https://vm.tiktok.com/ZGdHTjaeT/
    Het moment dat de Anunnaki landden in Sumerië... En ze ons lieten denken dat zij goden waren! https://vm.tiktok.com/ZGdHTjaeT/
    @christosavatar.com

    They didn’t need to say a word… 👁 Episode 42 of my Anunnaki Series shows Enki Anunnaki arriving in Sumer, where humans reacted with fear, awe, and instant recognition. No commands… just presence. 👽 Watch closely. #Anunnaki #AncientAliens #Aliens

    ♬ original sound - christosavatartv
    0 Comments 0 Shares 220 Views
  • Pfff, ik zit nu in afl. 6 van The testaments, het vervolg op The handmaid's tale. Heftig

    Ik weet niet of ik het aankan om verder te kijken, het is best traumatiserend. Maar ik wil graag afmaken waar ik aan begonnen ben, en het is een steengoede serie.

    Wel is de verhaallijn door een ziek brein verzonnen vindt ik. Wie kan zulke gruwelijkheden en onmenselijkheden in godsnaam bedenken?

    Nog 4 afleveringen en dan ben ik er doorheen...
    Pfff, ik zit nu in afl. 6 van The testaments, het vervolg op The handmaid's tale. Heftig 😱 Ik weet niet of ik het aankan om verder te kijken, het is best traumatiserend. Maar ik wil graag afmaken waar ik aan begonnen ben, en het is een steengoede serie. Wel is de verhaallijn door een ziek brein verzonnen vindt ik. Wie kan zulke gruwelijkheden en onmenselijkheden in godsnaam bedenken? Nog 4 afleveringen en dan ben ik er doorheen...
    0 Comments 0 Shares 280 Views
  • Een racistisch, waanzinnig, christofascistisch vaderland onder God. https://indignatienewsletter.substack.com/p/een-racistisch-waanzinnig-christofascistisch
    Een racistisch, waanzinnig, christofascistisch vaderland onder God. https://indignatienewsletter.substack.com/p/een-racistisch-waanzinnig-christofascistisch
    INDIGNATIENEWSLETTER.SUBSTACK.COM
    Een racistisch, waanzinnig, christofascistisch vaderland onder God.
    Achteraf bezien oogt het door de belastingbetaler gefinancierde godslasterfeest van zondag, bedoeld om Amerika opnieuw te “wijden” als een christelijke natie, terwijl het dat niet is en nooit is geweest, des te obsceener te midden van de toenemende misdaden en misbruiken van een onheilig regime.
    0 Comments 0 Shares 196 Views
More Results
FriendHyve https://friendhyve.com