• Enkele vragen die ik stelde aan mijn pendel:

    'Is de God uit de Bijbel echt?'

    Antwoord: NEE!

    'Zijn God en Satan door mensen bedachte concepten?'

    Antwoord: NEE!

    'Is de God uit de bijbel in werkelijkheid de Anunnaki?'

    Antwoord: Ja!

    'Zijn God en Satan bedacht door de Anunnaki?'

    Antwoord: Ja!

    'Zijn religies verzonnen om contrôle te houden over de mensheid én om verdeeldheid te veroorzaken?'

    Antwoord: Ja!

    'Bestaan er een hemel en een hel?'

    Antwoord: NEE!

    Hemel en Hel zijn door de Anunnaki gecreëerde concepten. Nadat wij in een laboratorium gecreëerd werden en de eerste mensen op Aarde werden neergezet, hadden wij aansturing nodig over hoe wij als mens een zo goed mogelijk en vruchtbaar leven kunnen leiden.

    Hiervoor werden Hemel en Hel bedacht. De Hemel als beloning, voor wanneer je een goed en vruchtbaar leven leidt.

    De Hel als straf voor wanneer je je niet aan de regels houdt.

    'Is Satan de wérkelijke God van deze Aarde en is Hij met opzet gedemoniseerd?'

    Antwoord: Ja!

    'Zijn Lucifer en Satan dezelfde entiteit?'

    Antwoord: NEE!

    #PENDELEN #PENDELVRAGEN
    Enkele vragen die ik stelde aan mijn pendel: ❓ 'Is de God uit de Bijbel echt?' Antwoord: NEE! ❓ 'Zijn God en Satan door mensen bedachte concepten?' Antwoord: NEE! ❓ 'Is de God uit de bijbel in werkelijkheid de Anunnaki?' Antwoord: Ja! ❓ 'Zijn God en Satan bedacht door de Anunnaki?' Antwoord: Ja! ❓ 'Zijn religies verzonnen om contrôle te houden over de mensheid én om verdeeldheid te veroorzaken?' Antwoord: Ja! ❓ 'Bestaan er een hemel en een hel?' Antwoord: NEE! Hemel en Hel zijn door de Anunnaki gecreëerde concepten. Nadat wij in een laboratorium gecreëerd werden en de eerste mensen op Aarde werden neergezet, hadden wij aansturing nodig over hoe wij als mens een zo goed mogelijk en vruchtbaar leven kunnen leiden. Hiervoor werden Hemel en Hel bedacht. De Hemel als beloning, voor wanneer je een goed en vruchtbaar leven leidt. De Hel als straf voor wanneer je je niet aan de regels houdt. ❓ 'Is Satan de wérkelijke God van deze Aarde en is Hij met opzet gedemoniseerd?' Antwoord: Ja! ❓ 'Zijn Lucifer en Satan dezelfde entiteit?' Antwoord: NEE! #PENDELEN #PENDELVRAGEN
    0 Kommentare 0 Geteilt 500 Ansichten
  • Dit is ook een nummer uit mijn favoriete muzikale periode, begin jaren '90

    'Black hole sun' van The Soundgarden

    Ik vind het nog steeds een geweldig nummer

    Grunge was in die tijd nog erg hot

    https://youtu.be/3mbBbFH9fAg?is=qov41AjVj9NOCJ5y

    De videoclip van 'Black Hole Sun' (geregisseerd door Howard Greenhalgh in 1994) is een van de meest iconische en surrealistische clips uit de jaren '90.

    Hoewel frontman Chris Cornell altijd heeft volgehouden dat het nummer zelf geen diepe, vastomlijnde betekenis had en vooral een "conceptueel droomlandschap" was, heeft de videoclip een heel duidelijke, vlijmscherpe thematiek.
    Kort gezegd: de clip is een vlijmscherpe satire op de valse, Amerikaanse droom en de hypocrisie van de gevestigde burgerij.

    De clip brengt dit op een aantal specifieke manieren in beeld:

    1. De facade van de buitenwijk (Suburban Hypocrisy)

    De clip opent met een typisch Amerikaanse, perfecte buitenwijk. Felgroene gazons, brave burgers, een barbecue, en spelende kinderen. Dit is het ideaalbeeld van de jaren '50 en '60. Maar al snel zie je dat er onderhuids iets heel erg mis is. De glimlachen van de mensen worden digitaal zover uitgerekt dat ze angstaanjagend en monsterlijk worden. Het laat zien dat de "perfecte, vrolijke buitenkant" die mensen aan de wereld tonen, in werkelijkheid een verstikkend masker is dat een diepe innerlijke leegte of rot verbergt.

    2. Absurde en duistere details
    Als je goed naar de personages kijkt, zie je dat hun gedrag bizar en destructief is, terwijl ze blijven lachen:

    * Een vrouw snijdt met een krankzinnige blik een rauwe vis doormidden.
    * Een man met een baby-achtige blik zit te schommelen.
    * Een oudere vrouw brengt extreem dikke lagen make-up aan om haar ouderdom te verbergen.
    * Een meisje roostert sadistisch een Barbiepop boven de barbecue.

    Het symboliseert de morele corruptie, de waanzin en de wreedheid die achter gesloten deuren plaatsvinden in een maatschappij die geobsedeerd is door uiterlijke schijn.

    3. De Apocalyps als verlossing (De Black Hole Sun)

    Terwijl de buurtbewoners gevangen zitten in hun eigen poppenkast, verschijnt er een zwarte zon aan de hemel die alles begint op te zuigen.
    Interessant is hoe de band zelf in beeld wordt gebracht: Soundgarden staat koel, stoer en onaangedaan te spelen op een open veld, terwijl de wereld om hen heen vergaat. De 'Black Hole Sun' werkt hier als een kosmische stofzuiger, een apocalyptische vagevuur dat de hele hypocriete boel wegvaagt. Het is de ultieme destructie, maar binnen de context van de clip voelt het bijna als een noodzakelijke reiniging—het wegspoelen van de neppigheid.

    De clip sloeg destijds in als een bom omdat het perfect de tijdgeest van de grunge-beweging samenvatte: een diepe afkeer van commercialisering, neppigheid en de druk om te voldoen aan de perfecte maatschappelijke normen.
    Dit is ook een nummer uit mijn favoriete muzikale periode, begin jaren '90 'Black hole sun' van The Soundgarden Ik vind het nog steeds een geweldig nummer 😍 Grunge was in die tijd nog erg hot 🔥🔥🔥 https://youtu.be/3mbBbFH9fAg?is=qov41AjVj9NOCJ5y De videoclip van 'Black Hole Sun' (geregisseerd door Howard Greenhalgh in 1994) is een van de meest iconische en surrealistische clips uit de jaren '90. Hoewel frontman Chris Cornell altijd heeft volgehouden dat het nummer zelf geen diepe, vastomlijnde betekenis had en vooral een "conceptueel droomlandschap" was, heeft de videoclip een heel duidelijke, vlijmscherpe thematiek. Kort gezegd: de clip is een vlijmscherpe satire op de valse, Amerikaanse droom en de hypocrisie van de gevestigde burgerij. De clip brengt dit op een aantal specifieke manieren in beeld: 1. De facade van de buitenwijk (Suburban Hypocrisy) De clip opent met een typisch Amerikaanse, perfecte buitenwijk. Felgroene gazons, brave burgers, een barbecue, en spelende kinderen. Dit is het ideaalbeeld van de jaren '50 en '60. Maar al snel zie je dat er onderhuids iets heel erg mis is. De glimlachen van de mensen worden digitaal zover uitgerekt dat ze angstaanjagend en monsterlijk worden. Het laat zien dat de "perfecte, vrolijke buitenkant" die mensen aan de wereld tonen, in werkelijkheid een verstikkend masker is dat een diepe innerlijke leegte of rot verbergt. 2. Absurde en duistere details Als je goed naar de personages kijkt, zie je dat hun gedrag bizar en destructief is, terwijl ze blijven lachen: * Een vrouw snijdt met een krankzinnige blik een rauwe vis doormidden. * Een man met een baby-achtige blik zit te schommelen. * Een oudere vrouw brengt extreem dikke lagen make-up aan om haar ouderdom te verbergen. * Een meisje roostert sadistisch een Barbiepop boven de barbecue. Het symboliseert de morele corruptie, de waanzin en de wreedheid die achter gesloten deuren plaatsvinden in een maatschappij die geobsedeerd is door uiterlijke schijn. 3. De Apocalyps als verlossing (De Black Hole Sun) Terwijl de buurtbewoners gevangen zitten in hun eigen poppenkast, verschijnt er een zwarte zon aan de hemel die alles begint op te zuigen. Interessant is hoe de band zelf in beeld wordt gebracht: Soundgarden staat koel, stoer en onaangedaan te spelen op een open veld, terwijl de wereld om hen heen vergaat. De 'Black Hole Sun' werkt hier als een kosmische stofzuiger, een apocalyptische vagevuur dat de hele hypocriete boel wegvaagt. Het is de ultieme destructie, maar binnen de context van de clip voelt het bijna als een noodzakelijke reiniging—het wegspoelen van de neppigheid. De clip sloeg destijds in als een bom omdat het perfect de tijdgeest van de grunge-beweging samenvatte: een diepe afkeer van commercialisering, neppigheid en de druk om te voldoen aan de perfecte maatschappelijke normen.
    Great
    1
    0 Kommentare 0 Geteilt 659 Ansichten
  • Wanneer Donald Trump aan de hemelpoort staat

    https://vm.tiktok.com/ZGdHTpocg/
    Wanneer Donald Trump aan de hemelpoort staat 🤣🤣🤣 https://vm.tiktok.com/ZGdHTpocg/
    0 Kommentare 0 Geteilt 149 Ansichten
  • FF lachen vandaag.
    Rob Jetten komt om het leven bij een verkeersongeluk...
    Zijn ziel komt bij de Hemelpoort en wordt ontvangen door Petrus. “Welkom bij de hemel”, zegt Petrus. “Er is een klein probleem. Ik kan je niet zomaar binnenlaten. We zien zelden een zo hoog geplaatst persoon aan de Hemelpoort, zie je, dus weten we niet meteen wat we met jou moeten doen.”
    “Geen probleem, laat me gewoon binnen”, zegt de politicus. “Nou, dat zou ik wel willen, maar ik heb orders van hogerhand.
    Dit zullen we doen: je brengt 1 dag door in de hel en 1 dag in de hemel. Daarna kun je kiezen waar je de eeuwigheid wilt doorbrengen.”
    “Echt, ik weet het al. Ik wil naar de hemel”, zegt de politicus. “Het spijt me, maar we hebben hier zo onze regels”, zegt Petrus.
    Zo wordt de politicus door Petrus geëscorteerd naar de lift en ze gaan naar beneden, naar beneden en nog verder naar beneden naar de hel. De deuren gaan open en plotseling staat hij midden op een mooie groene golfbaan. Op een afstandje staat het clubhuis met daarvoor al zijn oude vrienden en andere politici met wie hij heeft gewerkt.
    Ze zijn allemaal heel blij en gekleed in avondtenue. Ze rennen naar hem toe, schudden zijn hand en halen de goede tijden op die ze hadden toen ze steeds rijker werden op kosten van de burgers. Ze spelen een prettig partijtje golf en bij het diner hebben ze kreeft, kaviaar en champagne.
    De duivel zelf is ook aanwezig, die waarachtig een vriendelijke kerel is en zich vermaakte met dansen en grappen vertellen.
    Ze hebben het geweldig samen en voordat hij het in de gaten heeft, is het tijd om te vertrekken. Iedereen neemt hartelijk afscheid van hem en wuift terwijl de lift naar boven gaat. De lift gaat omhoog, omhoog, omhoog en als hij stopt, staat Petrus hem al op te wachten. “Nu is het tijd om de hemel te bezoeken.”
    In de hemel is het heel gezellig. Hij spendeert zijn tijd met het vergezellen van blije zielen die van wolk naar wolk dansen, de harp bespelen en zingen. Ze hebben het dus goed naar de zin, maar voordat hij er erg in heeft, zijn die 24 uur ook voorbij en komt Petrus naar hem toe. “Welnu, je hebt een dag in de hel doorgebracht en een dag in de hemel. Maak nu je keuze voor de eeuwigheid.”
    De politicus wacht even. Dan antwoordt hij: “Wel, Wel, ik zou het van tevoren nooit gezegd hebben, ik bedoel, de hemel was geweldig, maar ik denk toch dat ik beter af ben in de hel.” Aldus escorteert Petrus hem naar de lift en hij suist naar beneden, naar beneden en naar beneden. De deuren van de lift gaan open en hij staat in een dor landschap bedekt met vuil en afval. Hij ziet al zijn vrienden, gekleed in lompen, het afval oprapen en in zwarte zakken stoppen, terwijl er steeds meer afval naar beneden valt.
    De duivel komt naar hem toe en slaat zijn armen om hem heen. “”Ik begrijp er niets van”, stamelt Rob Jetten “Gisteren was ik hier ook en toen waren er een golfbaan en een clubhuis. We aten kreeft en kaviaar en we dronken champagne. We hadden het hier geweldig. Nu is er alleen maar een dor landschap vol afval en mijn vrienden zien er vreselijk uit. Wat is er gebeurd?”
    De duivel kijkt hem aan, lacht en zegt: “Gisteren waren we op campagne... vandaag heb je gekozen.”
    FF lachen vandaag.👍👍👍😂😂😂😂 Rob Jetten komt om het leven bij een verkeersongeluk... 🚘 Zijn ziel komt bij de Hemelpoort en wordt ontvangen door Petrus. “Welkom bij de hemel”, zegt Petrus. “Er is een klein probleem. Ik kan je niet zomaar binnenlaten. We zien zelden een zo hoog geplaatst persoon aan de Hemelpoort, zie je, dus weten we niet meteen wat we met jou moeten doen.”😇 “Geen probleem, laat me gewoon binnen”, zegt de politicus. “Nou, dat zou ik wel willen, maar ik heb orders van hogerhand. Dit zullen we doen: je brengt 1 dag door in de hel en 1 dag in de hemel. Daarna kun je kiezen waar je de eeuwigheid wilt doorbrengen.” “Echt, ik weet het al. Ik wil naar de hemel”, zegt de politicus. “Het spijt me, maar we hebben hier zo onze regels”, zegt Petrus. Zo wordt de politicus door Petrus geëscorteerd naar de lift en ze gaan naar beneden, naar beneden en nog verder naar beneden naar de hel. De deuren gaan open en plotseling staat hij midden op een mooie groene golfbaan. Op een afstandje staat het clubhuis met daarvoor al zijn oude vrienden en andere politici met wie hij heeft gewerkt. Ze zijn allemaal heel blij en gekleed in avondtenue. Ze rennen naar hem toe, schudden zijn hand en halen de goede tijden op die ze hadden toen ze steeds rijker werden op kosten van de burgers. Ze spelen een prettig partijtje golf en bij het diner hebben ze kreeft, kaviaar en champagne. De duivel zelf is ook aanwezig, die waarachtig een vriendelijke kerel is en zich vermaakte met dansen en grappen vertellen.🏒🦞🍾🥂 Ze hebben het geweldig samen en voordat hij het in de gaten heeft, is het tijd om te vertrekken. Iedereen neemt hartelijk afscheid van hem en wuift terwijl de lift naar boven gaat. De lift gaat omhoog, omhoog, omhoog en als hij stopt, staat Petrus hem al op te wachten. “Nu is het tijd om de hemel te bezoeken.” In de hemel is het heel gezellig. Hij spendeert zijn tijd met het vergezellen van blije zielen die van wolk naar wolk dansen, de harp bespelen en zingen. Ze hebben het dus goed naar de zin, maar voordat hij er erg in heeft, zijn die 24 uur ook voorbij en komt Petrus naar hem toe. “Welnu, je hebt een dag in de hel doorgebracht en een dag in de hemel. Maak nu je keuze voor de eeuwigheid.”😇 De politicus wacht even. Dan antwoordt hij: “Wel, Wel, ik zou het van tevoren nooit gezegd hebben, ik bedoel, de hemel was geweldig, maar ik denk toch dat ik beter af ben in de hel.” Aldus escorteert Petrus hem naar de lift en hij suist naar beneden, naar beneden en naar beneden. De deuren van de lift gaan open en hij staat in een dor landschap bedekt met vuil en afval. Hij ziet al zijn vrienden, gekleed in lompen, het afval oprapen en in zwarte zakken stoppen, terwijl er steeds meer afval naar beneden valt.↕️ De duivel komt naar hem toe en slaat zijn armen om hem heen. “”Ik begrijp er niets van”, stamelt Rob Jetten “Gisteren was ik hier ook en toen waren er een golfbaan en een clubhuis. We aten kreeft en kaviaar en we dronken champagne. We hadden het hier geweldig. Nu is er alleen maar een dor landschap vol afval en mijn vrienden zien er vreselijk uit. Wat is er gebeurd?”🤔 De duivel kijkt hem aan, lacht en zegt: “Gisteren waren we op campagne... vandaag heb je gekozen.”
    Laugh
    Like
    3
    0 Kommentare 0 Geteilt 539 Ansichten
  • Trump brengt een eerbetoon aan de Tempel van de Hemel.
    Als we allemaal ruimhartig genoeg zijn, zouden we kunnen concluderen dat Xi en Trump een driejarig stabiliteitskader zijn overeengekomen. https://indignatienewsletter.substack.com/p/trump-brengt-een-eerbetoon-aan-de
    Trump brengt een eerbetoon aan de Tempel van de Hemel. Als we allemaal ruimhartig genoeg zijn, zouden we kunnen concluderen dat Xi en Trump een driejarig stabiliteitskader zijn overeengekomen. https://indignatienewsletter.substack.com/p/trump-brengt-een-eerbetoon-aan-de
    INDIGNATIENEWSLETTER.SUBSTACK.COM
    Trump brengt een eerbetoon aan de Tempel van de Hemel.
    Als we allemaal ruimhartig genoeg zijn, zouden we kunnen concluderen dat Xi en Trump een driejarig stabiliteitskader zijn overeengekomen.
    0 Kommentare 0 Geteilt 168 Ansichten
  • Vanmiddag nog even het centrum van het altijd-bruisende_capelle-city onveilig gemaakt. Ik had nog wat boodschappen nodig.

    Het verbaasde mij dat gewoon bijna alle winkels open waren op Hemelvaartsdag
    Vanmiddag nog even het centrum van het altijd-bruisende_capelle-city onveilig gemaakt. Ik had nog wat boodschappen nodig. Het verbaasde mij dat gewoon bijna alle winkels open waren op Hemelvaartsdag 😱
    Like
    1
    0 Kommentare 0 Geteilt 389 Ansichten
  • Schokkende details onthuld over wie Epsteins ranch in New Mexico heeft gebouwd
    Waarom in hemelsnaam was een militaire aannemer betrokken bij de bouw van Jeffrey Epsteins Zorro Ranch? https://indignatienewsletter.substack.com/p/schokkende-details-onthuld-over-wie
    Schokkende details onthuld over wie Epsteins ranch in New Mexico heeft gebouwd Waarom in hemelsnaam was een militaire aannemer betrokken bij de bouw van Jeffrey Epsteins Zorro Ranch? https://indignatienewsletter.substack.com/p/schokkende-details-onthuld-over-wie
    INDIGNATIENEWSLETTER.SUBSTACK.COM
    Schokkende details onthuld over wie Epsteins ranch in New Mexico heeft gebouwd
    Waarom in hemelsnaam was een militaire aannemer betrokken bij de bouw van Jeffrey Epsteins Zorro Ranch?
    0 Kommentare 0 Geteilt 245 Ansichten
  • Gisteren was de verjaardag van mijn overleden moeder, vandaag is het die van mijn lieve vader..Zij zijn er beiden niet meer en ik mis hun enorm. En zij waren een dag na elkaar jarig!

    Helaas heb ik van mijn vader geen foto op mijn telefoon

    Toch wens ik mijn lieve vader een mooie verjaardag in de hemel.

    Tot we elkaar weer zien papa
    Gisteren was de verjaardag van mijn overleden moeder, vandaag is het die van mijn lieve vader..Zij zijn er beiden niet meer en ik mis hun enorm. En zij waren een dag na elkaar jarig! Helaas heb ik van mijn vader geen foto op mijn telefoon 😢 Toch wens ik mijn lieve vader een mooie verjaardag in de hemel. Tot we elkaar weer zien papa 🥰♥️🥰♥️🥰
    Sad
    1
    6 Kommentare 0 Geteilt 356 Ansichten
  • Vandaag zou het de verjaardag zijn van mijn lieve moedertje die er nu al bijna 17 jaar niet meer is. Wat gaat de tijd toch vreselijk snel

    Zij zou vandaag 87 zijn geworden...

    Lieve mama in de hemel. Een mooie verjaardag toegewenst daar, samen met papa.

    Op een mooie dag zullen wij elkaar weerzien
    Vandaag zou het de verjaardag zijn van mijn lieve moedertje die er nu al bijna 17 jaar niet meer is. Wat gaat de tijd toch vreselijk snel 😢 Zij zou vandaag 87 zijn geworden... Lieve mama in de hemel. Een mooie verjaardag toegewenst daar, samen met papa. Op een mooie dag zullen wij elkaar weerzien ♥️♥️♥️
    2 Kommentare 0 Geteilt 240 Ansichten
  • https://aieandpolitics.substack.com/p/wat-in-hemelsnaam-is-hij-aan-het
    https://aieandpolitics.substack.com/p/wat-in-hemelsnaam-is-hij-aan-het
    AIEANDPOLITICS.SUBSTACK.COM
    Wat in hemelsnaam is hij aan het doen?
    In godsnaam, Trump is helemaal de weg kwijt. We dachten al dat hij dat was, maar het is alleen maar erger geworden.
    0 Kommentare 0 Geteilt 173 Ansichten
Weitere Ergebnisse
FriendHyve https://friendhyve.com