• Wat eten jullie met deze AFGRIJSELIJKE hitte?

    Ik wil zo makkelijk en moeiteloos mogelijk eten , dus koken? Dat doe ik de komende vier verschroeiende dagen niet.

    Vandaag heb ik kant en klare hotdogs van de Hema. Gewoon in de oven pleuren en KLAAR.

    Morgen wil ik wel wat substantieels, dan bak ik 3 pannenkoeken, gewoon uit zo'n flesje. Beetje melk erbij flikkeren, schudden en Klaar...bakken maar.

    Gelukkig zal dit alles bij elkaar niet langer dan 5 á 6 minuten duren....

    #hoeoverleefjedehitte
    Wat eten jullie met deze AFGRIJSELIJKE hitte? Ik wil zo makkelijk en moeiteloos mogelijk eten , dus koken? Dat doe ik de komende vier verschroeiende dagen niet. Vandaag heb ik kant en klare hotdogs van de Hema. Gewoon in de oven pleuren en KLAAR. 😅 Morgen wil ik wel wat substantieels, dan bak ik 3 pannenkoeken, gewoon uit zo'n flesje. Beetje melk erbij flikkeren, schudden en Klaar...bakken maar. Gelukkig zal dit alles bij elkaar niet langer dan 5 á 6 minuten duren.... #hoeoverleefjedehitte
    2 Comments 0 Shares 96 Views
FriendHyve https://friendhyve.com